Featured

מדינה ירוקה

אורח קק"ל: סילביו ברלוסקוני, ראש ממשלת איטליה, נוטע עץ זית ביער האומות ירושלים

קרן קימת לישראל, אירחה היום (ב’, 1.2) את ראש ממשלת איטליה – סילביו ברלוסקוני, לנטיעת עץ זית בחורשת אומות העולם ביער ירושלים ◄ ברלסקוני: אני מעריך מאוד את הפעילות של קק"ל והייתי רוצה להקים קרן באיטליה שתעשה בדיוק את מה שעושה קק"ל, כאן בישראל
אורח קק
אורח קק"ל: סילביו ברלוסקוני, ראש ממשלת איטליה, נוטע עץ זית ביער האומות ירושלים

יו"ר קק"ל, מר אפי שטנצלר, אירח היום, (יום ב’ 1.2) את ראש ממשלת איטליה, מר סילביו ברלוסקוני (Silvio Berlusconi), לנטיעת עץ זית ב"יער האומות" של קק"ל, ביער ירושלים, במסגרת ביקורו של ברלוסקוני, בארץ ישראל. הטקס, התקיים בשעה 15:30 עם תום סיור של מר ברלסקוני, במוזיאון "יד ושם".

במהלך הטקס, פנה אפי שטנצלר יו"ר קק"ל, לאורח הנכבד ברלוסקוני, בדברי ברכה; "אנו רואים בעץ שאתה נוטע כאן בעיר ירושלים, בירת ישראל, הצהרה והבעת הזדהות עם מדינת ישראל, עם העם היהודי, וגם עם הדאגה לאיכות הסביבה. כארצות השוכנות לחופו של אותו ים, יש לאיטליה ולישראל הרבה מן המשותף.

קרן קימת לישראל, מפתחת בימים אלה את דרך עץ הזית של ישראל, במטרה לקדם את שימור הנוף והמורשת של ארצות הים התיכון. נשמח מאוד לשתף פעולה עם איטליה, וליזום יחד דרך זו לקידום השלום באזור כולו.

ברלסקוני, ראש ממשלת איטליה, נוטע עץ זית עם אפי שטנצלר, יו"ר קק"ל

אני מבקש לנצל את ההזדמנות ולקרוא לשיתוף פעולה בין הקרן הקימת לישראל, לגופים ממשלתיים ומקצועיים בארץ איטליה. הארגון הציוני, קק"ל, יפתח בשמחה את שעריה ואת לבה לנציגי איטליה לתועלת כל הצדדים ולמען טיפוח הסביבה וטיפוח יחסי הידידות בין שני העמים".

לדברי סילביו ברלסקוני, ראש ממשלת איטליה; "אני מעריך מאוד את הפעילות של קק"ל והייתי רוצה להקים קרן באיטליה שתעשה בדיוק את מה שעושה קק"ל, כאן בישראל. זהו כבוד גדול עבורי לנטוע עץ בישראל ואעודד נטיעת עצים נוספים גם באיטליה".

ראש ממשלת איטליה, מר ברלוסקוני, ציין עוד, כי; "ללא ספק הידע הישראלי, בתחום נרחב מאוד, ובמיוחד בתחום המים והמדבור, יש ללמוד מהישראלים".