Featured

עולם ירוק

מפעל הפיס יפעיל גנראטור שעובד על שמן פלאפל ממוחזר ויספק אנרגיה למופע ה- Unplugged

ישראל מצטרפת ליוזמה עולמית שהחלה באוסטרליה ותחשיך לשעה הערים: תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה והעיר כפר סבא, בצעד שנועד לעורר המודעות לצמצום צריכת האנרגיה ולשמירה על כדור הארץ ◄ מפעל הפיס מצטרף כשותף לפרויקט ויפעיל מתחם דיווש האופניים בת"א
מפעל הפיס יפעיל גנראטור שעובד על שמן פלאפל ממוחזר ויספק אנרגיה למופע ה- Unplugged
מפעל הפיס יפעיל גנראטור שעובד על שמן פלאפל ממוחזר ויספק אנרגיה למופע ה- Unplugged

מחר, יום חמישי, 23.4.09 בשעה 20.00, יכבו התושבים והעסקים ב- ת"א, ירושלים, חיפה, באר שבע ובעיר כפר סבא את האור לשעה כהזדהות עם מהלך עולמי להגברת המודעות להתחממות הגלובלית שעובר כדור הארץ. גם השנה, מפעל הפיס, מצטרף כשותף לפרויקט ויפעיל את מתחם דיווש האופניים בתל אביב שבמסגרתו 24 רוכבי אופניים מקצועיים ידוושו על אופניים המחוברים לגנראטור העובד על שמן פלאפל ממוחזר ומייצר חשמל חלופי למופע.

בשנים האחרונות, מפעל הפיס, הוסיף ליעדי הסיוע שלו לקהילה גם פרויקטים בעלי גוון סביבתי ואף יזם הקמה של ועדה מקצועית לגיבוש קריטריונים ל"בנייה ציבורית ירוקה" והשתתפותם של מומחים מהטכניון וממשרד הגנת הסביבה.

הוועדה צפויה להגיש המלצות עד סוף השנה.

"שעת כדור הארץ" – היא הצהרה ציבורית

מטרת הפרויקט להעמיד את ההכרה והמודעות בצורך להציל את כדור הארץ מהסכנה הגוברת של פליטת גזי חממה. כדי להפחית את הסכנה, יכול כל אחד מאיתנו לחסוך באנרגיה בדרכים פשוטות, בהקטנת צריכה יומיומית שלא תפגע באיכות חיינו.

"שעת כדור הארץ" היא הצהרה ציבורית רחבת היקף של אזרחים ועסקים על נכונותם להצטרף למאבק העולמי.

במהלך שעת החושך (20:00-21:00) תיערך בכיכר ע"ש רבין, בעיר תל אביב, הופעת Unplugged של אסף אבידן והבלקן ביט בוקס שיופק כולו על ידי אנרגיה חלופית ממתחם "דיווש אופניים".

לחשיפת הפרויקט הוקם אתר אינטרנט שכתובתו; www.e-h.org.il