נשיא המדינה, אנשי כלכלה ומומחי סביבה ידונו בדרכים בהן שמירת הסביבה עשויה לקדם צמיחה כלכלית במגזר העסקי • עורך הכנס ועורך מגזין TheMarker; “התחממות כדור הארץ מאלצת חברות רבות בעולם להתמודד עם סביבה עסקית ורגולטורית חדשה.
כנס כלכלי ראשון מסוגו בנושא איכות הסביבה ביוזמת מגאזין TheMarker וארגון חיים וסביבה
ב-4 בנובמבר יערכו מגאזין TheMarker וחיים וסביבה – ארגון הגג של ארגוני הסביבה בישראל, כנס ראשון מסוגו שידון בנושאי כלכלה ירוקה, ובהשפעות הכלכליות של התחממות כדור הארץ על התנהגות עסקית של חברות גדולות. את הכנס יפתח נשיא המדינה שמעון פרס, המקדם בישראל וברחבי העולם את המודעות לנושא איכות הסביבה והשפעותיה.
במוקד דיוני הכנס יעמדו סקירותיהם של Willy Tomboy, מנהל ואחראי על תחום איכות הסביבה בחברת טויוטה אירופה, המשיקה בימים אלה את הרכב ההיברידי היוקרתי הראשון בעולם; Tim Castree, מנכ”ל חברת הפרסום האוסטרלית ליאו ברנט, אשר הוביל מהלך בשיתוף התושבים להחשכה סמלית של העיר סידני, על מנת להוריד את צריכת החשמל ולהקטין את פליטת הפחמן ו-Dr. John Llewellyn, יועץ בכיר למדיניות כלכלית, ליהמן ברדרס, שערך את הסקר המקיף ביותר בנושא ההשפעות הכלכליות של התחממות כדור הארץ.
בכנס כלכלה ירוקה ישתתפו בכירים רבים במשק הישראלי. דורי סגל, מנכ”ל גזית גלוב, רועי ורמוס, מנכ”ל פסגות, חן אלטשולר, מייסדת הקרן הירוקה של אלטשולר שחם ואילן בירנפלד, שותף מנהל דלויט בריטמן אלמגור ישתתפו בפאנל בנושא; האם כדאי להשקיע ב”ירוק”.
בפאנל שיתקיים תחת הכותרת הנושא הסביבתי כמנוע הצמיחה הכלכלי של המאה ה-21, ישתתפו; יורם ברוניצקי, נשיא אורמת טכנולוגיות, מודי פרידמן, מנכ”ל ערוץ 10, אבי ברנמילר, מנכ”ל סולל ומר גיל בלוטרייך, מנכ”ל מישורים.
עו”ד אלונה שפר (קארו); הסיפור הסביבתי הוא הסיפור הכלכלי המרכזי של המאה ה-21
לדברי מייקי דגן, עורך הכנס ועורך מגזין TheMarker; “התחממות כדור הארץ מאלצת חברות רבות בעולם להתמודד עם סביבה עסקית ורגולטורית חדשה. לשם כך עליהן להפוך סיכון סביבתי לסיכוי עסקי וללמוד כיצד עושים זאת.
כנס כלכלה ירוקה, שהינו חלוץ בתחום זה, נועד להכין חברות עסקיות לעולם של המחר, בו חברות יצטרכו לחשוב על האסטרטגיה שלהן מחדש, ולהתחשב בהשפעות הכלכליות של איכות הסביבה”.
לדברי עו”ד אלונה שפר (קארו), מנכ”לית חיים וסביבה; “הסיפור הסביבתי הוא הסיפור הכלכלי המרכזי של המאה ה-21.
הסיכון הסביבתי מייצר הזדמנויות כלכליות אדירות. חברות שפיתחו מוצרים ושירותים ירוקים כמו GE וטויוטה העלו את רווחיות החברה ואת שווי המותג, והראו שאסטרטגיה סביבתית והצלחה עסקית הולכות יד ביד”.
בנוסף לפאנלים ייערכו בכנס סדנאות מעשיות: סדנא על הזדמנויות בשוק הפחמן ומנגנון ה-CDM, בהנחיית עפר בן דב, אליסיום סחר והשקעות בפחמן; וסדנא בנושא “חוקי המשחק החדשים”, בהנחיית לימור אלוף, יועצת חשיבה אקולוגית.
הכנס יערך בתאריך ה-4 בנובמבר, יום א’, פריים סגול, גני התערוכה, בעיר ת”א החל מהשעה 8:30.
Add Comment