Featured

חדשות ירוקות

ח"כ רוברט אילטוב מוביל נבחרת כלכלית ירוקה לצמצום האנרגיה התעשייתית

חברי כנסת ישבו על כורסאות ממוחזרות, שעוצבו ע"י סטודנטים במגמה לעיצוב של שנקר • ח"כ אילטוב; אני מזמין תעשיינים, ראשי משק, כלכלנים ואנשי אקדמיה להצטרף לנבחרת הכלכלית הירוקה של מדינת ישראל. ביחד נדאג להצעדת מדינת ישראל בכל הנוגע לאיכות הסביבה – קדימה.
ח
ח"כ רוברט אילטוב מוביל נבחרת כלכלית ירוקה לצמצום האנרגיה התעשייתית

ח"כ רוברט אילטוב תושב וחבר מועצת העיר נתניה לשעבר מוביל נבחרת כלכלית ירוקה לצמצום האנרגיה התעשייתית ולצורך כך ביום ראשון הבא, 6.4.08, יתקיים דיון ראשון של חברי כנסת, תעשיינים ואנשי אקדמיה, בבית ספר להנדסאים – שנקר.

על פי המחקרים האחרונים, עתודות הנפט של העולם הולכות וקטנות ו-זיהום האוויר הולך ומתגבר וזאת עקב צמצום יערות העד המספקים את החמצן וקולטים את דו תחמוצת הפחמן וכן מורידות את הטמפרטורה סביבם, דבר שהיה תורם לצמצום אפקט החממה (Greenhouse effect).

ישראל של שנות ה- 2000, משתתפת פעילה בקידום איכות החיים, תוך שמירת איכות הסביבה. כחלק מנושא זה, ישנו צורך מיידי ואמיתי לקדם חקיקה בנושא צמצום שימוש במשאבים טבעיים וצמצום שימוש באנרגיה מרובה.

ח"כ רוברט אילטוב, יו"ר ישראל ביתנו מוביל קו של חשיבה כלכלית ירוקה, כחלק מהמאמץ הארצי לקידום נושאים ירוקים לטובת איכות הסביבה.

בימים אלו מתגבשת נבחרת כלכלית ירוקה, אשר תקדם חקיקה כלכלית ירוקה ותוביל מהלך כלכלי לאומי, שתצעיד את ישראל ליתרון יחסי בשוק הגלובאלי.

כאמור ב- 6.4.08 בשעה 11:00, יתכנסו המוזמנים לדיון ראשון שבו יציג דורון ריגל מנהל השיווק הבינלאומי של חברת דניה פלסטיק, המשמש גם כיועץ הנבחרת את היתרונות הכלכליים והסביבתיים לקידום חקיקה כלכלית ירוקה שתסייע ל-תעשיינים לעבור משימוש בחומרי גלם טבעיים למלאכותיים אשר ייצורם מצמצם את האנרגיה.

באווירה ובאמירה כלכלית ירוקה ראשונה, ישבו חברי כנסת על כורסאות ממוחזרות, שעוצבו ע"י סטודנטים במגמה לעיצוב של בית ספר להנדסאים ע"ש שנקר.

ח"כ רוברט אילטוב, אמר, כי; "אני מזמין תעשיינים, ראשי משק, כלכלנים ואנשי אקדמיה להצטרף לנבחרת הכלכלית הירוקה של מדינת ישראל. ביחד נדאג להצעדת מדינת ישראל בכל הנוגע לאיכות הסביבה – קדימה".