Featured

בעלי חיים צער בעלי חיים

משרד החקלאות; השר שלום שמחון, הורה להקים מחלקה ל’צער בעלי חיים’

השר שמחון; הרחבת המחלקה, נועדה לתת מענה לצרכים ההולכים וגדלים של נושא צער בעלי חיים וכי הרחבת המחלקה היא צעד נוסף במסגרת מדיניות משרד החקלאות, להרחיב את פעילותו למתן שירותים לציבור הרחב.
משרד החקלאות; השר שלום שמחון, הורה להקים מחלקה ל’צער בעלי חיים’

משרד החקלאות; השר שלום שמחון, הורה להקים מחלקה לצער בעלי חיים

על פי הנחיית שר החקלאות, ח"כ שלום שמחון, הוקמה במשרד החקלאות מחלקה לצער בעלי חיים. אל הממונה לפי חוק על צער בעלי חיים, ד"ר דגנית בן דב, שהייתה עד היום העובדת היחידה האמונה על הנושא, נוספה רופאה ווטרינרית שנבחרה באמצעות מכרז חיצוני. בנוסף, הקצה מנהל השירותים הוטרינרים, ד"ר משה חיימוביץ, מנהלת לשכה למחלקה החדשה.

השר שמחון, אמר, כי "הרחבת המחלקה, נועדה לתת מענה לצרכים ההולכים וגדלים של נושא ’צער בעלי חיים’ וכי הרחבת המחלקה היא צעד נוסף במסגרת מדיניות משרד החקלאות, להרחיב את פעילותו למתן שירותים לציבור הרחב".

לדברי השר שמחון; "עליית המודעות בשנים האחרונות לנושא צער בעלי חיים, היא מגמה ברוכה, שמחייבת את משרד החקלאות, להיערך בכדי לתת מענה לכלל הפונים והצרכים".

בנוסף, החלטת המשרד, לפעול לצמצום התרבות בעלי חיים משוטטים באמצעות מבצעים בהיקף ארצי לעידוד עיקור וסירוס, יצרה עומס גדול של פעילות ועבודה, דבר שחייב גיוס עובדים נוספים.

שמחון, ציין, כי בכוונת המשרד להמשיך ולהשקיע בנושא ’צער בעלי חיים’ בשורת פעילויות וכן בהרחבה נוספת של המחלקה החדשה.