Featured

בעלי חיים

ערב התרמה "צוחקים מתחת לשפם" למען ’ירושלים אוהבת חיות’ ואגודת חובבי החתולים

"צוחקים מתחת לשפם", יום ב’ 28.2.11, מועדון הסאבליים, דרך שלמה 53 תל אביב ◄ את ערב ההתרמה יזמה והפיקה עדי יוזפוביץ, בשיתוף תחנת הרדיו האינטרנטית "קליק אפ אם"; "הבנתי זה זמן רב, כי בעלי החיים, הללו, זקוקים לא רק ליד מלטפת, אלא גם לדובר, מישהו שידבר בשמם, כנראה, שהאדם הזה, הוא... אני".
ערב התרמה "צוחקים מתחת לשפם" למען ’ירושלים אוהבת חיות’ ואגודת חובבי החתולים | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ערב התרמה 

ערב התרמה ומרתון סטנד-אפ "צוחקים מתחת לשפם" למען עמותת "ירושלים אוהבת חיות", ו"אגודת חובבי החתולים", בשיתוף – PET BUY – "יחס מיוחד לכל חיית מחמד", ו- 4MYCAT – מתקני גירוד וטיפוס איכותיים לחתולים, יתקיים ביום שני, 28 בפברואר במועדון הסאבליים בעיר תל אביב. כל ההכנסות מ"צוחקים מתחת לשפם", יועברו לעמותת "ירושלים אוהבת חיות" ו-"אגודת חובבי החתולים".

במרתון הסטנד אפ ערב, יופיע; מיקי גבע, רוני ששון, יוסי גבני, אלון נהרי השלישי, דדו מילמן, אמירם טובים, ארז בירנבוים, ו-אדם שרון. אורח כבוד, בהופעה בכורה, הזמר; יואב מאור – "האח הגדול 3".

את ערב ההתרמה, יזמה והפיקה עדי יוזפוביץ, בשיתוף תחנת הרדיו האינטרנטית "קליק אפ אם".

את המופע, ינחו; ליאם רז (האח הגדול) ועמיתו ליאור פינקסון (רדיו קליק אף אם/חדשות הבידור).

המתנדבת עדי יוזפוביץ, צעירה מהעיר רמת גן, מקדישה את זמנה ל’הצלת בעלי חיים נטושים’, מכל רחבי הארץ; "אין דבר מקומם יותר מאשר לראות בעלי חיים חסר ישע שנזרק אל הרחובות, כי בעליו אינו מעוניין להמשיך לטפל בו" – אומרת יוזפוביץ, ומוסיפה; "הבנתי זה זמן רב, כי בעלי החיים, הללו, זקוקים לא רק ליד מלטפת, אלא גם לדובר, מישהו שידבר בשמם, כנראה, שהאדם הזה, הוא… אני".

"צוחקים מתחת לשפם", יום ב’ 28.2.11, מועדון הסאבליים, דרך שלמה 53, תל אביב. פתיחת הדלתות בשעה; 20:00, תחילת מופע בשעה; 21:00, המופע הינו בישיבה.

מחיר כרטיס 55 ש"ח ומעלה. כרטיסים, ניתן לרכוש דרך; misterticket או במזומן בקופה בערב המופע.

◄ אתרי עמותות;

● ירושלים אוהבת חיות

● אגודת חובבי החתולים