Featured

ירוק מקומי

איגוד ערים לשמירת איכות הסביבה שרון-כרמל מקיים תחרות נושאת מלגות בקרב סטודנטים

במסגרת תחרות לעיצוב לוגו חדש לאיגוד כל סטודנט המתגורר באחת הרשויות החברות באיגוד, רשאי לשלוח לאיגוד דוגמת לוגו שעיצב ◄ יו"ר האיגוד; מתוך כוונה לתרום ולו במעט, לציבור הסטודנטים, החלטנו במועצת האיגוד על קיום התחרו
איגוד ערים לשמירת איכות הסביבה שרון-כרמל מקיים תחרות נושאת מלגות בקרב סטודנטים
איגוד ערים לשמירת איכות הסביבה שרון-כרמל מקיים תחרות נושאת מלגות בקרב סטודנטים

איגוד ערים לשמירת איכות הסביבה שרון-כרמל, יעניק מלגות לסטודנטים במסגרת תחרות לעיצוב לוגו חדש לאיגוד. האיגוד הינו גוף ציבורי הפועל לקידום האינטרסים הסביבתיים של עשרים רשויות מקומיות, מישובי חוף הכרמל בצפון ועד לנתניה ופרדסיה בשרון וכן בישובי ואדי ערה ומועצה אזורית מגידו במזרח.

בחודש יולי 2007, החליטה מועצת האיגוד על החלפת שם האיגוד מ-"איגוד ערים לשמירת איכות הסביבה תחנת הכח חדרה" ל- "איגוד ערים לשמירת איכות הסביבה שרון-כרמל".

כמו כן, הוחלט על החלפת לוגו האיגוד. השינויים הינם חלק מתהליך מקיף של רה ארגון באיגוד, הכולל שינוי ארגוני, הקמת מבנה חדש, שדרוג אתר האינטרנט ועוד.

יו"ר האיגוד אילן שדה, המשמש גם כראש המועצה האזורית מנשה, ציין, כי; "מתוך כוונה לתרום, ולו במעט, לציבור הסטודנטים בישראל, החלטנו במועצת האיגוד על קיום תחרות, נושאת מלגות ל-סטודנטים לבחירת הלוגו החדש".

מנכ"ל האיגוד ירוחם לקריץ, ציין; "כל סטודנט המתגורר באחת הרשויות החברות באיגוד, רשאי לשלוח לאיגוד דוגמת לוגו שעיצב בצירוף אישור לימודים עדכני, ממוסד מוכר להשכלה גבוהה וצילום ספח תעודת הזהות בו מצוינת כתובת המגורים".

על ההצעות להגיע לאיגוד ערים לשמירת איכות הסביבה שרון-כרמל לא יאוחר מיום; 1/1/09. המלגות יחולקו לשלושת הזוכים במקומות הראשונים;

▪ מקום ראשון, סכום של; 2,500 שקלים,
▪ מקום שני, סכום של; 1,500 שקלים,
▪ מקום שלישי, סכום של; 1,000 שקלים.

יו"ר האיגוד אילן שדה, הוסיף; "ציבור הסטודנטים בישראל הם בעלי תודעה סביבתית עמוקה. אני סמוך ובטוח, כי הסטודנטים יגישו הצעות המשקפות את רוח האיגוד ואת ערכי השמירה על איכות הסביבה".

מידע מפורט על התחרות, ניתן לקבל באתר איגוד ערים לשמירת איכות הסביבה שרון-כרמל בכתובת הבאה; http://www.igudhadera.co.il