Featured

בעלי חיים צער בעלי חיים

עמותת "תנו לחיות לחיות" משבחת את המשטרה במבצע חילוץ משותף של סוסה

במבצע החילוץ שערך שעות עד קרוב לחצות הלילה, של הסוסה באזור מגידו באמצעות "תנו לחיות לחיות", יס"מ אום אל פאחם , ויחידת הפיצוח של משרד החקלאות שנמצאו בשטח על יד הסוסה ולא עזבו אותה לרגע
עמותת
עמותת "תנו לחיות לחיות" משבחת את המשטרה במבצע חילוץ משותף של סוסה

אתמול בבוקר (שלישי) הגיע לידי "תנו לחיות לחיות" דיווח על סוסה שעברה התעללות קשה באזור מגידו. לפי פרטי הדיווח, במסגרת פעילות של שוטרי יס"מ באזור מגידו הם נתקלו בהתעללות מזעזעת בסוסה על ידי בחור כבן 18, תושב אחד הכפרים באזור. הסוסה סבלה מתת תזונה והייתה במצב של אפיסת כוחות. רגלה של הסוסה הייתה נפוחה וגופה היה מלא פצעים וחבלות.

שוטרי היס"מ פנו לעמותת "תנו לחיות לחיות" בבקשה לעזרה ולחילוץ הסוסה. למקום הוזעק צביקה תמוז מ"מוקד חי" וכן יחידת הפיצוח של משרד החקלאות. חילוץ הסוסה ערך שעות ועד קרוב לחצות הלילה, שוטרי היס"מ נמצאו בשטח על יד הסוסה ולא עזבו אותה לרגע ושמרו עליה שלא יאונה לה כל רע.

החשוד, לכאורה, במעשים נעצר לחקירה תחת אזהרה ובמידה ויתברר, כי הוא האחראי למעשים יוגש נגדו כתב אישום.

אתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות"; "אני מודעת לעומס שיש לשוטרים אלו בעבודתם היומיומית, ועל רקע זה פעולתם לחילוץ הסוסה ראויה לציון לשבח ולהוקרה מיוחדת. לצערנו, סבלם של בעלי החיים אינו נוגע לליבם של כל בני האדם, וכאשר אנו נתקלים בגורמי אכיפת חוק שליבם אינו מאפשר להם להפנות את מבטם לצד השני והם מרגישים מחויבים לעשות מעשה למיגור תופעות פסולות שכאלו אנו חשים חובה לציינם ולשבחם".

על פעילות זו שלחה אתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות" מכתב הוקרה למפכ"ל המשטרה רנ"צ דודי כהן , ניצב שמעון קורן – מפקד מחוז צפון ורפ"ק שמעון בן סבו מפקד משטרת אום אל פאחם בו שיבחה את פעילותם של אנשי היס"מ והמשטרה.

"אני מודעת לעומס שיש לשוטרים אלו בעבודתם היומיומית, ועל רקע זה פעולתם לחילוץ הסוסה ראויה לציון לשבח ולהוקרה מיוחדת. לצערנו, סבלם של בעלי החיים אינו נוגע לליבם של כל בני האדם, וכאשר אנו נתקלים בגורמי אכיפת חוק שליבם אינו מאפשר להם להפנות את מבטם לצד השני והם מרגישים מחויבים לעשות מעשה למיגור תופעות פסולות שכאלו – אנו חשים חובה לציינם ולשבחם" – כתבה במכתבה אתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות".